epicmisse

Alla inlägg under april 2014

Av Miaa Larsson - 22 april 2014 16:14

   

Av Miaa Larsson - 22 april 2014 07:45

Asså jag vill verkligen inte gå till skolan idag, vill ha lov mist tre veckor till vafan..

poop.

Efter skolan drar jag hem o typ chillar lite, sen går jag nog ut i garaget en sväng om jag känner för det haha

Blev så sugen på att få klart min epa igår när jag såg alla dom andra bilarna haha

Aja hoppas att få klart den till sommarens slut iaf!

   

Av Miaa Larsson - 21 april 2014 08:03

Hello guys! Gick upp typ 7 idag för att göra mig iordning, ska ju på västkustsrallyt! Skrev nog vårrallyt igår men blandande ihop det haha

Är nog borta hela dagen tror jag så kanske inte blir nått mer inlägg idag.. Uppdateringen på bloggen har vart rätt dålig de senaste men kommer bli bättre när skolan börjar igen tror jag

Nu ska jag försöka få i mig lite frukost, har både mensvärk o e bakis så mår illa som fan! Kul att dricka idag med..

Fjärde dagen i streck nu lol

 

Av Miaa Larsson - 20 april 2014 12:41

Igår va en as mysig dag! På kvällen tände vi brasa o smällde lite raketer, gick o la oss rätt tidigt men jag va svin trött eftersom jag hade vart på elmia dagen innan haha

Åt frukost för en stund sen o nu spelar han så jag passar på att blogga! Senare idag typ vid 4 så ska vi gå ner till sjön o grilla med Magnus o Mira, sen efter de ska vi gå hem till oss och bada badtunna! Fett mysigt lol

Haft ett fett härligt lov, inte gjort så mkt men har inte bah suttit inne iaf, är ju ledig på måndag också men ska på vårrallyt då haha de e inget rally direkt de e typ en tipspromenad fast med bilar!

(bild från brasan igår)

   

Av Miaa Larsson - 19 april 2014 12:18

Det är ju påskafton idag! Hoopas ni får en grym dag!<3

     

Av Miaa Larsson - 19 april 2014 12:09

Hade en helt sjukt grym dag igår på elmia! Fan va najs det va, träffade massa människor o fick kolla på snygga bilar, fick en ny autograf också!

Ska inte gå in på detalj med ah de va super!

Runt 12 va vi hos Jill o Martin, stannade där ett tag men jag somnade i Dennis famn haha så åkte med Anders hem!

Vaknade med huvudvärk o mådde illa haha typiskt bakis lol aja har gått över nu iaf!

Ska ta o slänga mig i duschen nu o göra mig i ordning, gästerna kommer typ 2 kanske??

Ska fira påsk o min mamma samtidigt, vill inte att vissa av människorna ska komma men dom åker runt 7 så är la okej..

 

Av Miaa Larsson - 17 april 2014 21:05

Tränade bara rumpa för mig mage pallade inte mer efter igår haha, hämtade min bror o hans fru på stationen efter träningen för dom ska fira påsk hos oss!

När jag kom hem åt jag en underbar sallad som jag hade gjort innan vi åkte, tog in hästarna o sen duschade jag!

Tänkte att jag skulle raka benen om jag ska ha klänning på lördag, min morsa hade köpt en ny rakhyvel till mig så va jätte glad, när jag kom ur duschen trodde jag serri att jag skulle förblöda, faaan va jag skar mig, o helvete va de sved! UNDVIK NYA RAKHYVLAR!!

   

Presentation


Hej! Kul att du hittade till min blogg! Jag är en tjej på 14 år, här kan du läsa om allt! Från hur mitt liv ser ut till peppande bilder och texter, till söta sniglar på marken! Hoppas du gillar min blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards