epicmisse

Alla inlägg den 3 april 2014

Av Miaa Larsson - 3 april 2014 21:50

Har vart en tuff dag idag.. Hänt massa saker men jag lever!
Imorgon är det fredag, fan va skönt!
Kanske ska klippa gräset, sommarfeelings på hög nivå!

Natti, puss!<3
Gammal bild haha (mina päron kollar på film på min dator så måste blogga från mobilen där jag inte har några roliga bilder..)

Av Miaa Larsson - 3 april 2014 17:51

Bröt ihop helt när jag kom in på gymmet idag, hade bråkat med Dennis så va skit ledsen, Paganini o Mysan hade redan gått in så min morsa väntade på mig..

När jag kom ut frågade hon hur det var så började gråta igen, hon sa att vi kunde åka hem så de gjorde vi..

Hatar att bråka med den man verkligen älskar, känns aldrig bra...

Det är lugnt mellan oss nu men är fortfarande ledsen..

 

 

Av Miaa Larsson - 3 april 2014 13:23

 

Av Miaa Larsson - 3 april 2014 10:32

Asså jag älskar piercingar, skulle så gärna skaffa fler men det finns ett problem, mina päron...

Dom tycker inte att det är ett dugg snyggt medans jag skulle dö för att få ha fler

Vill inte bli sönder piercad men vill ha fler, just nu har jag bara i naveln och i tungan

 

Jag tog den i naveln för lite mer än ett år sen, det var min första piercing och jag va så jääävla nervös! De gjorde fett ont haha på videon gör jag massa grimaser, va fett glad efter men sen på kvällen när jag skulle tvätta den så höll jag på att spy, hahah asså jag tyckte de va så jävla äckligt att jag kunde snurra på en sak som var innuti mig, känslan va så jävla äcklig! Ville just då ta ut den men som tur e så gjorde jag inte det, idag så tycker jag inte det är ett dugg äckligt, de e nått man vänjer sig vid bara (:

 

Den i tungan då tog jag på lucia förra året, den gjorde inte lika ont som den i naveln gjorde men det kändes fortfarande haha

Samma dag som jag tog den hände inget speciellt, kunde inte äta riktigt eftersom det kändes som jag hade en jävla lyktstolpe i min mun... Staven man får först är fett jävla lång!

Dagen efter så hade min tunga svullnat ungefär 3 gånger större än va den brukade vara haha fan va dum jag såg ut, kunde inte tugga så jag fick dricka yoghurt i typ 2 dagar

Det bultade som fan i tungan också haha

Man fick gå med den långa staven i två veckor tror jag det var, man vande sig vid att den va så stor så jag kunde äta riktigt efter några dagar

När jag bytade till en mindre stav så kändes inte den längre, man visste att den va där men man tänkte inte på det lika mycket hahah

Den funkar fin fint idag, det enda som kan göra ont är när man råkar bita på den o de känns som fan krossar en tand!

 

Här e den videon där jag piercar tungan, gick inte att få upp den när jag piercar naveln, tycker de e sjukt kul att kolla på folks om piercar sig haha<3

 
 

Av Miaa Larsson - 3 april 2014 09:37

Denna härliga bilden är från förra sommaren, fan va jag längtar hahah känns som det är de enda jag skriver om här på bloggen..Men men, vem gillar inte sommar och sol liks??

 

Av Miaa Larsson - 3 april 2014 07:11

Har precis dratt mig upp från sängen, är ganska trött idag så kör på mukisbyxor haha

Vill att det ska bli helg! Fan va skönt att få slippa skolan! Det är ju typ lov snart också, typ efter denna veckan elr nått(:

Nu ska jag ta o sminka mig sen ska jag äta frukost och släppa ut hästarna, måste rida snart också vafan...<3

   

Presentation


Hej! Kul att du hittade till min blogg! Jag är en tjej på 14 år, här kan du läsa om allt! Från hur mitt liv ser ut till peppande bilder och texter, till söta sniglar på marken! Hoppas du gillar min blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards