epicmisse

Direktlänk till inlägg 28 april 2014

Samsung

Av Miaa Larsson - 28 april 2014 07:42

Jag har hittat mobilen jag vill ha o de e ingen jävla Iphone!

Fan dom suger kuk serri, haft min lite mer än ett år och den stänger  av sig runt 20 gånger per dag, den laggar hela tiden plus att den är as seg....

Vill ha en samsung galaxy s5,  vet inte vfr men bah vill ha den haha

Mitt abonnemang går ut runt jul så får la önska mig den i julklapp elr nått, kommer säkert ha hittat en annan jag vill ha tills dess dock

    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Miaa Larsson - 2 maj 2014 11:03

Jaa blev ju ett litet uppehåll med bloggningen men har inte orkat eller hunnit.. Igår va jag på 1 maj cruising i Halmstad med mina päron o min farbror, va fett najs! Åkte och åt på wild west steak house efter, de va sjuuukt gott omg men serri har a...

Av Miaa Larsson - 30 april 2014 07:44

Det är ju valborg idag (inte en jävla aning va de e för nått) men mitt gym stängde typ tidigare så jag drar inte in idag.. Funderar på att rida en sväng på min häst till idiot o kanske springa en stund när jag kommer hem ist! Har ganska chill dag i...

Av Miaa Larsson - 29 april 2014 20:51

Haha asså jag e ju fett efter, skulle lägga upp bilder på sakerna jag köpte men bah kom som en van att lägga in andra bilder så här kommer de jag köpte!           ...

Av Miaa Larsson - 29 april 2014 20:27

Tjena! Känner mig fett osmart.. Ska till gbg på fredag så köper jag massa saker idag haha typ inga pengar kvar lol Aja jag är fett glad för sakerna jag köpte idag iaf! Köpte en grå ganska basic tröja från gina, ett par snygga skor från din sko oc...

*

Av Miaa Larsson - 29 april 2014 08:11


När jag kom hem från skolan igår så väntade Dennis på mig, gick bort till Bells hus för att hämta pengar sen gick vi ut o chillade lite! Lagade kyckling lite senare som blev sjukt god haha Han åkte för en stund sen o jag ska dra till skolan snart o...

Presentation


Hej! Kul att du hittade till min blogg! Jag är en tjej på 14 år, här kan du läsa om allt! Från hur mitt liv ser ut till peppande bilder och texter, till söta sniglar på marken! Hoppas du gillar min blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards