epicmisse

Alla inlägg den 14 april 2014

Av Miaa Larsson - 14 april 2014 23:13

      

Av Miaa Larsson - 14 april 2014 20:30

Gillar att se hur folk förändras så tänkte lägga upp ett till inlägg på förändring haha

Bilderna till vänster är då jag när jag var runt 10 kanske?? ( Fett omogen o ful) Jag va blond och väldigt mullig, jag har aldrig gillat min kropp men efter puberteten så har jag förändrats som fan tycker jag haha

Har ju färgat mitt hår så är blond egentligen, den andra bilden gjorde jag ett enskilt kollage till för att jag tycker man ser hur min kropp har ändrats väldigt mycket, den vänstra bilden är från i somras när jag var i Rättvik!<3

   

Av Miaa Larsson - 14 april 2014 20:15

Tycker de e så kul när man ser resultat efter träning, man kan se lite skillnad på dessa bilderna

Den till vänster är från förra sommaren (ursäkta för att den är halvt naken men hade ingen annan) och den till höger är från idag efter gymmet haha

Man blir ju mkt mer motiverad också om mans er resultat!<3

 

Av Miaa Larsson - 14 april 2014 20:05

Beställde ju ett par kamouflage träningstights för ett par veckor sen men dom kom inte fram, blev nått fel så jag köpte ett par nya idag på stadium, köpte också ett par träningshandskar på freeport!
Har vart en fett bra dag o de känns som livet bah blir bättre o bättre!

Av Miaa Larsson - 14 april 2014 10:04

Gick upp typ åtta idag, Dennis åkte med bussen typ halv nio i think..

Har precis sminkat mig o ska snart dra till Kungsbacka för att gå på kungsmässan och freeport med min morsa, Marina och hennes barn!

Efter vi vart där så skulle dom två gå på nått pass så jag passar på att gå på gymmet då! Ska köra mage och armar tror jag!

Denna veckan är så jävla skön! Kan ju göra va man vill! Ska till Elmia på fredag asså jag e så jävla taggad på det, inte vart på nån raggarträff sen typ i somras! Saknar de fett mkt!<3

   

Presentation


Hej! Kul att du hittade till min blogg! Jag är en tjej på 14 år, här kan du läsa om allt! Från hur mitt liv ser ut till peppande bilder och texter, till söta sniglar på marken! Hoppas du gillar min blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards