epicmisse

Alla inlägg den 12 april 2014

Av Miaa Larsson - 12 april 2014 13:56

Glömde mitt busskort hemma igår så fick ta skolbussen hem som gick fett sent... När jag kom hem så fikade jag lite med mina päron o sen sa pappa bah va gör Dennis här? Skulle inte han komma senare?

Hahah fett gulligt han ville överraska mig så han kom tidigare!

Vi gick ut o städade badtunnan som va fett keligt.. Men när vi va klara gick vi in o kollade på film!

Jag vaknade runt åtta imorse o typ va vaken en sund sen somnade jag om till typ elva kanske? Dennis försökte få upp mig men typ vägrade så han gick o hämtade två barn som kommer att sova här tills måndag tror jag, de e min morsas kompis o hennes barn... Aja dom försökte väcka mig iaf så jag va tvungen att gå upp..

Gick o la mig efter vi hade vart där nere en stund o nu har jag precis vaknat igen haha

Fattar inte vfr jag e så jävla trött!

 

Ikväll kanske vi ska bada badtunna, beror på om min farsa hinner fixa den elr inte..

Annars blir det nog imon!<3

   

Presentation


Hej! Kul att du hittade till min blogg! Jag är en tjej på 14 år, här kan du läsa om allt! Från hur mitt liv ser ut till peppande bilder och texter, till söta sniglar på marken! Hoppas du gillar min blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards