epicmisse

Alla inlägg under november 2013

Av Miaa Larsson - 30 november 2013 11:20

Har precis gått upp o jag ser ut som ett helvete! Min buss går om typ två timmar så ah xp Sov inte med push up bh asså bröstsvett är de värsta som finns xp hare gött!<3
Bjuder på en bild me mig o mysan!

Av Miaa Larsson - 29 november 2013 16:21

Spelade CoD precis haha jag sög xp Ska gå ut o typ ah sen xp

Vill ha cheek piercing om så gulligt!<3    

Av Miaa Larsson - 29 november 2013 12:15

Jamen de va ju självklart att att jag skulle skada mig när jag tränade... Vred till handen när jag skulle lyfta stången så har typ stukat den, inte en aning men de gör as ont iaf..

Efter skolan drar jag till ullared o sen hem till Dennis, Hampus kommer sen också!<3  

Av Miaa Larsson - 27 november 2013 21:07

Precis duschat så sitter o myser lite me tända ljus o lyssnar på musik!

Imon har jag matte prov igen o fett jobbig dag.. Men efter ska jag träna step/Skivstång! Taggar som fan!

Idag på träningen så fick jag inte de där problmet med hjärtat som va jätte bra! Men däremot så fick jag svin ont i knät under hela passet hehe, fan att jag alltid ska skada mig på nått sätt xp Får bah ta de lite lugnt på träningen imon så går det nog bra! Puss<3

 

Av Miaa Larsson - 27 november 2013 08:15

Dagens Boost!

 

Av Miaa Larsson - 26 november 2013 21:19

Precis duschat så passa på att blogga innan jag ska sova!

Fick ett as gulligt halsband av Dennis, de va ett M på berlocken! Sen fick jag 1 liter energidricka hehe

När vi satt där så kom Hampus, Linus o nårra mer! (kände inte alla haha)

Min syrra kom lite senare så gick vi in på gekås o köpte lite saker till hästarna,
 vi gjorde stallet när vi kom hem o nu sitter jag här!

Har en rätt chill dag imon så nu flyter livet på!<3

 

(Förutom att jag glömde min mobilladdare i skolan och min mobil är död)

Av Miaa Larsson - 26 november 2013 15:00

Tar bussen snart till ullared, slutar om typ tio min! Har inte träffat Dennis på as länge så ska bli jätte kul!<3    

Av Miaa Larsson - 26 november 2013 07:53

Sitter o ska gå ut till bussen snart!

Efter skolan drar jag till ullared o träffar Dennis, ska få min julklapp omg xp Har inte köpt hans än så han får den en annan gång!<3

   

Presentation


Hej! Kul att du hittade till min blogg! Jag är en tjej på 14 år, här kan du läsa om allt! Från hur mitt liv ser ut till peppande bilder och texter, till söta sniglar på marken! Hoppas du gillar min blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27
28
29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards