epicmisse

Alla inlägg under december 2013

Av Miaa Larsson - 31 december 2013 21:06

Här är efterrätten jag gjorde och hur kvällen är och förhoppningsvis fortsätter!
Happy new year!<3

Av Miaa Larsson - 31 december 2013 11:54

Idag, ikväll, inatt är det nyår!

Av Miaa Larsson - 30 december 2013 22:03

Red en stund innan idag, efter det gjorde jag mig iordning o sen åkte jah o Nellow till vbg för att fika med Paganini! Va jätte mysigt o satt där ett tag o bah snackade! Efter det gick vi in på kvantum o köpte coola och blommor till Nellows mamma, vi ska ju va där imon så kan ju inte komma tomhänta(;
När jah kom hem bakade jag det som jag ska ha med mig imon, kommer bild på det då i hope!
Nu ska jah bah ta de chill o kolla på nån film(:

Av Miaa Larsson - 29 december 2013 20:08

Faaaan va tråkigt det är att va hos dom! Shit asså man bara sitter där o väntar på att man ska få åka hem!

Nu ska jag kolla på nån film iaf! Dennis har åkt iväg så han har inget internet men han skrev precis så blev fett glad! Han har dock rätt segt internet men de e nått iaf   (:

Imon ska jag rida o sen drar jag till Nellow! Ska tjöta massa skit osv, på kvällen ska jag baka! Ska ju fira nyår med Nellow och Paganini så ska jag fixa efterrätten! Kommer nog bilder på den när den är klar!<3  

Av Miaa Larsson - 28 december 2013 19:39

Fan va dåligt jag mådde innan! Mina revben gjorde skit ont o hade jätte ont i magen, plus att mina axlar också gjorde fett ont av nån konstig anledning..

Men nu är det bättre iaf! Lite ont i magen fortfarande bah men de går säkert över(: Pratade precis lite med Nellow, men hennes mobil dog så ska nog gå ner o kolla på nån film med familjen!

Imon måste jag tyvärr åka på middag hos min mormor.. Fan jag orkar inte åka till Kinna o träffa alla dom människorna, speciellt inte min morfar, fan hatar den idioten..

Aja är där typ bah 4 gånger varje år så får la stå ut den här gången med..<3    

Av Miaa Larsson - 27 december 2013 20:57

Sry för att jag inte bloggat men asså kollade på film igår när jag kom hem o jag somnade sen orkade jag verkligen inte haha

Köpte rätt mkt igår, nöjd med alla köpen iaf! Idag va jag först i varberg o bytade min piercing till en kortare stav, fan känns inte som att jag har nån tungpiercing längre haha

Efter det drog jag till ullared o gick in på gekås för att köpa hästmat med min syrra, hittade ett par ridbyxor som jag köpte! Kommer nog bild på dom imon elr nått!

Efter vi vart där körde min syrra mig till Dennis, o nu sitter jag här! Dom e ute och röker så jag passa på att blogga  sålänge! Det som ligger på tröjan på första bilden är ett hårsmycke som man sätter i håret när man har tofs!<3

!      

Av Miaa Larsson - 25 december 2013 19:30

Blev ingen bloggning igår eftersom jag hade fullt upp hela dagen och hade inte en tanke på det haha

Fick lite smink, sen fick jag inget speciellt men jag e nöjd och glad! Har ju redan fått två saker, jackan och piercingen!

Imon kanske jag drar till gbg med Azi, det är min brors fru haha, dom har halva priset på hela Åhléns mellan 9-10 så vi vill va en utav dom som brottas mellan sakerna!

Här är det sminket jag fick, lite har jag vart med och köpt haha, två bilder på klänningen jag hade på julafton också!

 

Bild 1: Läppglans, det röda är det två i, en lite mörkare och en ljusare!

Bild 2: Den mörka är till höger!

Bild 3: Glittrig eyeliner!

Bild 4: Smog microshadow från makeup store!

           

Av Miaa Larsson - 23 december 2013 16:47

Dagens Egoboost!

 

 

 

Presentation


Hej! Kul att du hittade till min blogg! Jag är en tjej på 14 år, här kan du läsa om allt! Från hur mitt liv ser ut till peppande bilder och texter, till söta sniglar på marken! Hoppas du gillar min blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards