epicmisse

Alla inlägg den 5 april 2014

Av Miaa Larsson - 5 april 2014 19:13

Hade ställt klockan på 8 idag men ingen av oss ville gå upp så bestämde med tjejerna att vi skulle ta de senare tåget så vi kunde sova längre hahah

Gick upp efter en stund och började fixa mig, åkte innan Dennis för han skulle åka med min morsa till ullared, va fett tråkigt att lämna han.. Ville vart med han hela dagen, saknar han redan..):

När jag väl kom på bussen insåg jag hur otaggad jag var på att åka till gbg.. ville inte alls åka, ville duscha o va hemma o kolla på film hela dagen... Va ju ändå försent så va bara att köra på, köpte inget förens i slutet hahah köpte ett par mysbyxor från cubus, va inte alls på shopping humör idag asså..

Nu e vi hemma iaf, lämnade Paganini i gbg för hon skulle träffa Jonas! Så de e bara jag o Nellow kvar nu haha, skulle ju grillat men ingen orkade så vi åkte hem till mig o ska äta kräftor ist!

Senare ska vi kolla på skräckfilm och mumsa i oss godis!

 

Dagen blev bättre än va jag trodde att den skulle bli, men är fett trött fortfarande.. Har typ växtvärk från midjan och ner så vill typ kapa av mina ben hehe...<3

   

Presentation


Hej! Kul att du hittade till min blogg! Jag är en tjej på 14 år, här kan du läsa om allt! Från hur mitt liv ser ut till peppande bilder och texter, till söta sniglar på marken! Hoppas du gillar min blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards