epicmisse

Alla inlägg den 9 april 2014

Av Miaa Larsson - 9 april 2014 18:07

Hade matteprov sista lektionen som sög kuk haha gick nog åt helvete..

Fick reda på att jag fick omprov på mitt omprov på tyskan idag också, går bra med skolan nu asså..

När jag kom hem stog en iskall Dennis o väntade på mig hahah han hade stått där i typ två timmar o ingen va hemma så han kunde inte komma in stackarn..

Åt när jag kom sen skulle vi kolla på film men swefilmer funka inte så vi myste lite, slutade med att han somnade o här sitter jag o bloggar!

Hahah asså han e nog den sötaste varelsen jag sett som sover xp

Ska gå ut o göra stallet sen när han vaknar hade jag tänkt, blir nog jag som får väcka han dock hahah<3

   

Av Miaa Larsson - 9 april 2014 14:03

 

Av Miaa Larsson - 9 april 2014 07:43

Hade tråkigt igår så målade naglarna, orkade inte sitta o vänta på att dom skulle torka så jag tog hårtorken!

Kände mig fett smart för det funkade ju!

Tipsar alla om att blåsa naglarna med en hårtork när ni målat dom, torkar snabbare då! <3

 

Presentation


Hej! Kul att du hittade till min blogg! Jag är en tjej på 14 år, här kan du läsa om allt! Från hur mitt liv ser ut till peppande bilder och texter, till söta sniglar på marken! Hoppas du gillar min blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards