epicmisse

Alla inlägg under januari 2014

Av Miaa Larsson - 31 januari 2014 12:07

Drar till Dennis efter skolan, stannar där tills på lördag, åker hem rätt tidigt för ska fixa i garaget så vi kan börja bygga på min A-traktor!

Är fett trött så kommer typ somna så fort vi kommer hem, är aldrig pigg längre, känns som jag bara e trött hela tiden.. Inte så najs asså /: <3

   

Av Miaa Larsson - 31 januari 2014 10:33

Dagens!

Av Miaa Larsson - 30 januari 2014 10:02

Ska träna kettlebell efter skolan, tyckte de va fett kul förra veckan så ska göra de igen! Man könde verkligen att man tränade hela kroppen!

Har engelska nu tror jag, fett seg dag omg orkar inte, tidig träning idag så kommer hem bra tid iaf, tycker det är mkt skönare att träna tidigt så att man kommer hem ganska tidigt, gillar när man kan ta det lugnt och inte behöva stressa för att man måste sova haha <3

   

Av Miaa Larsson - 29 januari 2014 12:42

Min lilla bebis fyller år idag! Finns en video på facebook haha tänkte inte lägga upp den här eftersom de tar så jävla lång tid att ladda upp xp

Här e ett kollage iaf på min vackra prinsessa! Vi köpte tårta som alla åt upp haha så tjocka!

Men hoppas du får en bra dag, älskar dig!<3  

Av Miaa Larsson - 28 januari 2014 10:07

Har ont i ryggen o vill bah hem! Hatar SO fan va de suger fattar ju ändå ingenting o vill inte det heller!

Asså gud är så jävla trött på lärare o lektioner, hela skolan suger kuk!

Ont i magen nu också, mm bra... Fitta.

 

Av Miaa Larsson - 28 januari 2014 07:42

Orkar fan inte idag, kör på mjukisbyxor o typ inget smink, har min vilodag idag också så orkar verkligen inte bry mig haha

Efter skolan drar jag hem o bah typ chillar, kollar kanske på nån film om jag orkar!

Rätt jobbig dag idag men de går snabbt hoppas jag!<3

 

Av Miaa Larsson - 27 januari 2014 10:46

Är inte jätte taggad på att åka o träna efter skolan, vill hellre åka hem o kolla på nån mysig film under mitt varma täcke med en varm kopp choklad hahah så trött också, pallar inte!

Ska iaf ta bussen in till vbg efter skolan, ska kolla på ett par tröjor på carlings o sen ska jag träna...<3

   

Av Miaa Larsson - 26 januari 2014 15:09

Kom hem för nån timma sen kanske, har typ sovit heeela tiden haha så jävla lata xp

Lyssnar på lite go musik just nu, händer inget speciellt idag, skulle tränat men orkar verkligen inte lol <3

 

Presentation


Hej! Kul att du hittade till min blogg! Jag är en tjej på 14 år, här kan du läsa om allt! Från hur mitt liv ser ut till peppande bilder och texter, till söta sniglar på marken! Hoppas du gillar min blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards