epicmisse

Alla inlägg den 6 april 2014

Av Miaa Larsson - 6 april 2014 20:59

Städade o fixade lite innan o nu sitter jag och kollar på SoA, fett mys kväll haha
Längtar till nästa helg för då e de liks lov och jag får träffa min älskling(:
Ska städa ur badtunnan på fredag så ska bada i den när dennis kommer!

Snart e de ju påsk också! Älskar påsken hahah man får godis lol
Min mamma brukade alltid gömma påskäggen men hon har slutat med de nu för hon tycker vi e för stora nu, sa till henne att hon måste gömma dom i år för tycker de e jätte mysigt att springa runt o leta efter det på morgonen!
Dagen innan påskafton ska jag ju till elmia också, de e typ en bilutställning med massa gött folk o snygga bilar, åhh allt blir bara bättre o bättre!<3
(Bild från när jag gick till gymmet innan idag)

Av Miaa Larsson - 6 april 2014 17:45

Åkte till gymmet med Mysan runt ett idag, körde ben asså omg körde sjukt jävla hårt, trodde jag skulle spy efter...

När jag kom hem gjorde jag stallet, duschade o sen åt!

Nu håller jag på att göra ett kollage till mysan, hon fyller år idag haha

Ska kolla på SoA sen o bah ta det lugnt!

 

Ska till gymmet imon med, händer nog inte så mkt mer imon haha

Bara denna veckan kvar nu då sen är det äntligen påsklov! Fan va skönt det ska bli<3

   

 

Presentation


Hej! Kul att du hittade till min blogg! Jag är en tjej på 14 år, här kan du läsa om allt! Från hur mitt liv ser ut till peppande bilder och texter, till söta sniglar på marken! Hoppas du gillar min blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards