epicmisse

Alla inlägg under februari 2014

Av Miaa Larsson - 8 februari 2014 08:47

Igår va jag i garaget o fixade lite med epan, skruvade loss tanken o lite andra skit saker! Sågade av balken som satt längst bak också för att hydraliken ska funka!

 

Idag ska jag iaf till gbg med Nellow, ska börja göra mig iordning snart!

Va nån idiot som hade kört på ett rådjur så min hund har skällt i drygt en timma, hehe går skit bra att sova då asså(:

   

Av Miaa Larsson - 7 februari 2014 12:04

Idag är det fredag!

Tagga inför helgen, sen e de ju bara en vecka kvar tills det är lov!

 

När jag kommer hem ska jag typ bah kolla på film elr nått!<3    

Av Miaa Larsson - 6 februari 2014 20:38

Dagens Egoboost!

 

 

Av Miaa Larsson - 6 februari 2014 09:13

Åker med bussen till stan efter skolan o tränar, igår började jag min ''hälsosamma kost'' Hahah ska börja äta nyttigt varje dag osv, är så trött på att va onyttig!

De e ju så gott med frukt o sånt så egentligen e de ju inte så svårt(: <3    

Av Miaa Larsson - 5 februari 2014 14:48

Dagens Egoboost!

 

 

Av Miaa Larsson - 5 februari 2014 10:38

Vaknade runt 5 idag o kunde inte somna om så är jätte trött nu, ska träna efter skolan, ska bli fett gött eftersom jag inte tränade i måndags!

I helgen drar jag till gbg med Nellow o shoppar, ska ha en mysig dag där, kanske blir film efter eller nått(:

Behöver egentligen inte köpa några kläder men vill dit ändå haha kan va mysigt att bah gå runt utan att köpa nått<3    

Gos

Av Miaa Larsson - 4 februari 2014 07:59

Efter Dennis slutat tar han bussen till min skolan så åker han med mig hem, han har studiedag på onsdag så han sover här! Ska mysa o bah chilla som vanligt haha<3

   

Av Miaa Larsson - 3 februari 2014 10:55

Jag vill ha sommar! Här kommer lite härliga bilder<3

                                 

Presentation


Hej! Kul att du hittade till min blogg! Jag är en tjej på 14 år, här kan du läsa om allt! Från hur mitt liv ser ut till peppande bilder och texter, till söta sniglar på marken! Hoppas du gillar min blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards