epicmisse

Alla inlägg den 15 februari 2014

Av Miaa Larsson - 15 februari 2014 18:43

Käkade buffé med tjejerna, snackade lite o bah hade de mysigt!

Slidisen hade shoppat lite innan så blev fett sugen på att också göra de, ska åka in o göra de på torsdag efter jag klippt mig med Nellow hade jag tänkt!

Efter de åker vi hem till henne så sover jag där, på fredag ska vi nog supa, vet inte riktigt var än haha men de fixar vi nog!

Nu ska jag kolla på SoA och bah chilla hade jag tänkt!<3

   

 

Av Miaa Larsson - 15 februari 2014 12:54

Dennis kom igår! Han fick komma på kvällen, omg blev jätte glad haha hade vart depp hela dagen för att han inte skulle komma men så gjorde han de!(: fick fem vita rosor av han, skit gulligt haha, vi gjorde inte så mkt typ myste och spelade lite kort!

Har precis sminkat mig, ska dra in till vbg vid två och äta middag med tjejerna nånstans hahah<3

Presentation


Hej! Kul att du hittade till min blogg! Jag är en tjej på 14 år, här kan du läsa om allt! Från hur mitt liv ser ut till peppande bilder och texter, till söta sniglar på marken! Hoppas du gillar min blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards