epicmisse

Alla inlägg den 17 februari 2014

Av Miaa Larsson - 17 februari 2014 18:45

Städade mitt sminkbord innan, tyckte de va fett stökigt haha, hittade lite lådor och så som jag kunde ha lite saker i, jag gillar när det är ordning så jag kan hitta sakerna lätt!
Har typ 5000 saker som jah inte ens använder men nu är det rensat och fint haha
Som vanligt glömmer jag alltid att ta före-bild men här e efter-bild iaf<3

Av Miaa Larsson - 17 februari 2014 15:29

Har precis vart ute och ridit en stor runda på typ två timmar med min syrra, när vi kom hem gjorde jag stallet, när jag skulle hämta vatten hade jag glömt stänga min ficka o tänkte inte på de liks, så hörde jag bah ''plums'' kollade i vattnet och såg min mobil ligga där, tänkte bah HELVETE!! men den lever! Haha fick panik men torkade o blåste i alla hålen så den ska la funka som vanligt haha

 

Igår va de verkligen inte min dag, fan allt va emot mig o jag ville bara skrika! Dfr jag inte kände för att blogga så mkt, men idag känns de bättre haha ibland har man bara dåliga dagar<3    

Presentation


Hej! Kul att du hittade till min blogg! Jag är en tjej på 14 år, här kan du läsa om allt! Från hur mitt liv ser ut till peppande bilder och texter, till söta sniglar på marken! Hoppas du gillar min blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards