epicmisse

Alla inlägg under februari 2014

Av Miaa Larsson - 14 februari 2014 09:42

Är så jävla ledsen/sur för att Dennis stannade för länge ute med sina kompisar igår så han får inte komma till mig idag, seriöst de e ju alla hjärtans dag o jag får inte träffa han, tycker ha kunde tänkt liiiite innan han stannade längre..

Brukar få sitta ensam med min famlij denna dagen varje år och nu när jag väl har en kille så sitter jag ensam ändå!

Blir så jävla besviken seriöst har väntat på den dagen as länge nu och så blir de såhär...    

Av Miaa Larsson - 13 februari 2014 13:47

Det är ju alla hjärtans dag på fredag och som vanligt har man inte en aning om vad man ska köpa men här är dom vanliga sakerna man kan ge som alltid uppskattas!

 

Av Miaa Larsson - 13 februari 2014 09:03

Idag ska jag träna mage och rygg efter skolan!

Fett seg dag idag men är ändå fett taggad för att träna haha

 

Asså kanske inte för att de hör hit men min morsa har köpt en tvål som luktar romerska bågar, asså apelsinchoklad!

När man tvättar händerna så stinker de sånna, haha så jävla äckligt jag fattar inte meningen med det, vem vill gå runt och lukta romerska bågar liks? lol <3

   

Av Miaa Larsson - 12 februari 2014 16:52

Dagens Egoboost!

 

 

Av Miaa Larsson - 12 februari 2014 07:43

Glömde helt av att blogga igår! Fast hade typ ingen tid haha, Efter skolan åkte jag med Paganini och Mysan till gymmet, hann träna innan utveckligssamtalet! De sög kuk dessutom men ah de e la typ bah två gånger per åg elr nått(:

Nu sitter jag o dricker te, haha Paganini har lärt mig att drick te igen! Tycker de smaka bah beskt men nu har de liks gått över xp Dricker de typ hela tiden nu vafan xp


Idag kommer min mammas kusiner tror jag de e, hatar dom så vill inte va hemma men jag måste.. Synd att Dennis inte kunde komma, han skulle va min ursäkt till att inte va med dom haha

Aja dom stannar bah tills på fredag så får väl stå ut!(: <3    

Av Miaa Larsson - 10 februari 2014 14:15

Ska träna efter skolan, hade tänkt att träna imon med men min morsa hade bokat in utvecklings samtal imon utan att kolla med mig, åhh blir så trött! Kan ju inte träna imon då juuuh! Dennis kommer på onsdag så då går det inte, aja får la räcka med 2 träningar denna veckaan, tränade bah en gång förra veckan hehe går bra nu...<3

   

Av Miaa Larsson - 9 februari 2014 11:35

Idag ska jag typ inte göra så mkt men har lite saker jag måste göra!

Ska gå ut i garaget om en stund när Nellow åkt typ, ska va där till ungefär halv fem elr nått(:

Efter de ska jag göra stallet, sen ska jag duscha om jag hinner de innan Dennis kommer!

Får göra de efter han kommit annars, han åker med bussen till sin skola imon så han sover här! På måndag har vi en månad tillsamman btw! Tiden har gårr as fort juh! Jävlar asså haha<3    

Av Miaa Larsson - 8 februari 2014 19:57

Dagen har vart helt super mysig! Kom hem för en stund sen o ska typ kolla på film nu(:

De jag köpte va då två linnen, ett svart o ett vitt från stadium, de e typ en innerbh så de e fett mys!
På hm köpte jag två mjukis bhar och på monki köpte jah ett löst aprikos färgat linne!
Köpte en choklad o en super gullig burk med godis i på lagerhaus till min mamma och Dennis, tänkte ge de på alla hjärtans dag!
Bästa köpet idag va ett par mocha pumps från zara! Älskar dom verkligen, tänkt liks i sommar med ett par shorts osv!
De va nog allt, sry för att den ena bilden blev fett dålig men orkade inte fixa haha<3

Presentation


Hej! Kul att du hittade till min blogg! Jag är en tjej på 14 år, här kan du läsa om allt! Från hur mitt liv ser ut till peppande bilder och texter, till söta sniglar på marken! Hoppas du gillar min blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards