epicmisse

Alla inlägg den 6 mars 2014

Av Miaa Larsson - 6 mars 2014 20:20

Ahh som ni kanske märkte så va de då Mysan som ''bloggrapeade''

Fint inlägg ändå tycker jag!

 

Asså är så jävla trött så ska typ sova nu haha klockan e bah 20.20

 

Av Miaa Larsson - 6 mars 2014 12:40

God morgon världen!
Eftersom Miaa inte ville skriva så tvingade hon mig att göra det. Så här är jag, My Thun.

 

Idag har vi haft skoldag och det har varit segt. Miaa har pluggat hårt och är fortfarande en favvis för alla lärare. Idag när jag kommer hem ska jag få konfa, sen vet jag inte.

När Miaa kommer hem ska hon äta, medans hon kollar på TV. (antar att hon ska äta soppa och bröd).
Sen efter hon gjort det ska hon plugga stenhårt till ett prov vi har nästa vecka, sedan kommer nog Dennis och dom ska mysa.

Detta var då ett inlägg av mig, hejdå

xoxo My Thun

 

 

Av Miaa Larsson - 6 mars 2014 07:52

Blev tyvärr ingen bloggning igår men Dennis va här på både morgeonen och efter skolan så hann typ inte

Han har precis åkt med bussen o min kommer om typ en kvart..

Tränar efter skolan idag iaf! Har fortfarande träningsvärk sen i måndags hehe <3    

 

Presentation


Hej! Kul att du hittade till min blogg! Jag är en tjej på 14 år, här kan du läsa om allt! Från hur mitt liv ser ut till peppande bilder och texter, till söta sniglar på marken! Hoppas du gillar min blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards