epicmisse

Alla inlägg den 2 mars 2014

Av Miaa Larsson - 2 mars 2014 14:15

Hänt en jävla massa saker under den senaste veckan som tynger ner mig men nu har jag bestämt mig för att jag ska börja med bloggen igen

 

I tisdags blev jag magsjuk så var hemma från skolan i två dagar, va seriöst fett jobbigt, känns som man vänt sig själv ut och in..

 Gick till skolan på torsdagen men var hemme på fredagen eftersom min kära farmor gick bort natten mellan torsdag och fredag...

Hon hade vart dålig i typ ett år men nu dom senaste veckorna hade hon vart ännu sämmre, hon var inne på sjukhus ett tag o sen fick hon komma hem en vecka

Sen ramlade hon ur sängen och fick åka in på sjukhus igen (förra veckan) Dom va rädda att hon hade spräckt upp stygnen sen förra gången men de hade hon inte

Hon blev sämre på sjukhuset och dom började sitta och vaka, läkarna visste aldrig vad det var som var fel men antagligen var de cancer..

 

Sakanden är stor, jag har stått min farmor ganska nära och det känns hemskt att hon är borta.. <3

 

 

 

 

Presentation


Hej! Kul att du hittade till min blogg! Jag är en tjej på 14 år, här kan du läsa om allt! Från hur mitt liv ser ut till peppande bilder och texter, till söta sniglar på marken! Hoppas du gillar min blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards