epicmisse

Alla inlägg den 4 mars 2014

Arv

Av Miaa Larsson - 4 mars 2014 16:31

Fick ärva ett par smycken från min farmor som minne, det är bara äkta saker så de e väldigt dyrt, synd att man inte kan ha på sånna saker till vardagen..

Det jag fick var två pärlhalsband, två par örhängen med pärlor och två ringar med pärlor

Den ena ringen var super söt, det var en pärla i mitten och sen va det diamanter runt om, super fin serri!

Jag och min syster fick ärva deras förlovningsringar, det var fett stort eftersom ah de e ju liks förlovningsringar,

min syster fick den som min farfar hade, min syster stod honom väldigt nära men jag fick aldrig riktigt lära mig känna han eftersom jag va rätt liten när han gick bort..

Min syster har större händer än mig och båda ringarna passade på oss så de va ju mer än perfekt!

Det står då Bertil i min ring eftersom min farfar hette det

Det är vitt guld och nått annat, har inte riktigt koll men eftersom dom är såpass gamla så är det värde i dom också

 

Känns tomt att båda är borta men det är bara livet som måste gå vidare..

   

Presentation


Hej! Kul att du hittade till min blogg! Jag är en tjej på 14 år, här kan du läsa om allt! Från hur mitt liv ser ut till peppande bilder och texter, till söta sniglar på marken! Hoppas du gillar min blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards