epicmisse

Alla inlägg under januari 2014

Av Miaa Larsson - 15 januari 2014 17:42

Va hemma idag med, mår inte så mkt bättre.. Vill träna! Hatar att ha feber o va sjuk, kan inte göra nånting!

Man blir varm o sen kall hela tiden, kan inte ens lyssna på musik utan att få ont i huvudet..

Hoppas på att jag känner mig bättre imon så jag kan gå till skolan /:  

Av Miaa Larsson - 14 januari 2014 09:14

Kände på mig igår kväll att jag va påväg att bli sjuk, självklart när jag vaknar idag så är jag as förkyld, ingen mer träning den här veckan för mig.. ):

Har fett ont i huvudet, min näsa o hals här helt fucked upp så jag får typ sitta hemma o hålla käften idag..<3

   

Av Miaa Larsson - 13 januari 2014 21:20

Tränade efter skolan, va inte alls taggad innan men efter sista låten blev jag fett taggad o ville bara köra mera haha

Efter passet gick jag på yoga, Paganini och Mysan hade vart på gymmet så dom gick också på yogan!

Hade fett chill skolan idag så har haft en rätt grym dag asså!

Imon kommer jag nog bara va hemma o ta det lugnt, går nog ut till min häst lite o tar hand om hon!

När vi kom ut o skulle gå till bilen efter träningen hade det ju snöat, vafan liks!

Vill inte ha snö nuuu.. Vill ha sommar juh! Hoppas fan den går bort snart!<3    

Av Miaa Larsson - 12 januari 2014 18:42

Jag o min syrra skulle testa en ny runda som min pappa berättade om, vi fattade typ ingenting men vi testade ändå haha, vi gick inte fel en ända gång! Mötte Paganinis pappa och hennes bror, dom hade skjutit ett rådjur, mötte ett par andra jägare också xp

De va seriöst as läskigt, vi va mitt ute i skogen o typ inget tecken på liv där ute, så står det en fucking gammal husvagn där! Precis innnan vi hade kommit dit hade vi pratat om att det var ett fett bra ställe att begrava lik på så jag fick typ panik att de skulle komma fram en mördare typ haha, men vi kom fram hem levande fast iskalla xp<3

Av Miaa Larsson - 11 januari 2014 15:22

Sitter o spelar lite gitarr just nu, kom hem typ vid 1 från Dennis (:

Ikväll blir de typ mys med familjen och imon kankse jag ska rida me min syrra!

Vill verkligen inte till skolan på måndag, gillar helgen bättre..<3    

Av Miaa Larsson - 10 januari 2014 17:35

Dagens Egoboost!

 

 

Lol

Av Miaa Larsson - 10 januari 2014 07:40

Haha ska visst till Dennis idag, har alltid skit svårt för att bestämma mig för saker xp

Men de ska bli najs att åka dit, dock kommer jag somna typ nio men de får han ta liks

Rätt chill dag idag, snabba lektioner så man kommer hem fort haha

Är redan trött på skolan hahah orkar inte<3

   

Av Miaa Larsson - 9 januari 2014 20:47

Drar inte till Dennis imon eftersom jag inte orkar o han skulle typ på fest, ska nog träffas på lördag ist!

Så jag ska typ bah slappa o ta de chill imon, skolan idag va as seg! Omfg ville ju bara dö..

Träningen va fett kul iaf (:

Nu ska jag typ sitta här o sen sova haha <3

   

Presentation


Hej! Kul att du hittade till min blogg! Jag är en tjej på 14 år, här kan du läsa om allt! Från hur mitt liv ser ut till peppande bilder och texter, till söta sniglar på marken! Hoppas du gillar min blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards