epicmisse

Alla inlägg den 5 januari 2014

Av Miaa Larsson - 5 januari 2014 21:06

Asså min julkänsla försvinner jätte snabbt så jag tyckte det kändes dumt att ha en ''julheader''

Hade inget annat för mig så gjorde en ny! Tycker de e fett kul o redigera bilder och göra headers!<3  

Av Miaa Larsson - 5 januari 2014 20:12

Åkte hem vid typ 3 kanske idag?? Venne när de va haha men när Petra hade hämtat mig åkte vi till ullared o köpte en tungpiercing till Petra och sen drog vi in på gekås för att köpa hästgodis och saltsten!

Efter det åkte vi hem o kollade på film, jag somnade, haha som vanligt när jag kommer hem från Dennis (:

 

Har precis tat in hästarna o ska typ bah lyssna på musik o chilla nu!

Imon kanske jag rider om de inte regnar, senare på dagen åker jag in till vbg o tränar!

Är fett taggad eftersom jag haft ett upphåll med träningen nu över jul så de ska bli kul att ''börja'' igen!

Har ju nya träningsbyxor nu så det blir extra roligt!

 

Skolan börjar ju på onsdag också.. Är inte lika taggad inför det haha, man måste ju vänja sig vid att gå o lägga sig i tid och gå upp tidigt, så inga sena nätter mer!

Men ska bli kul att träffa alla igen! Dennis ska ju typ börja i min klass också när han fått besked från rektorn! (:    

Presentation


Hej! Kul att du hittade till min blogg! Jag är en tjej på 14 år, här kan du läsa om allt! Från hur mitt liv ser ut till peppande bilder och texter, till söta sniglar på marken! Hoppas du gillar min blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards