epicmisse

Alla inlägg den 7 januari 2014

Av Miaa Larsson - 7 januari 2014 19:49

Dagens låt!


Tycker att vissa covers kan va rätt bra, tipsar om en en cover på ''Man in the mirror''

Jag tycker inte om Mikael Jacksson i vanliga fall så den här e ju ett annat alternativ!

Man in the mirror-James Morrison

Lyssna på den på youtube elr spotify!<3

 

Tbt

Av Miaa Larsson - 7 januari 2014 12:38

My god de regnar ju heeela tiden!  Vill att de ska bli sol och sommar! Saknar sommaren fett mkt!

Här kommer ''lite'' bilder från förra sommaren, outfits och från när jag va i turkiet!

                      

Vi brände oss så jävla mkt hahah

 

Vi besökte Green Canyon, va super fint där!

Här kommer lite outfits, hade inte riktigt blivit sommar, därav långbyxor haha

                     

Emmas otroliga bränna på skolavslutningen

 

Syster sol kom till vbg på skolavslutnigen också!

        

Sommaren 2013 va rätt bra men den kunde nog vart bättre, hände lite privata saker som jag inte orkar ta upp men de är naturligvis om ett förhållande som vissa kanske fattar...

Jag hade rött hår förra året, som jag saknar fett mkt! Färgade de brunt bara för att jag inte orkade ta hand om det så mkt längre!

Jag har förändrats rätt mkt detta året som gått också, om man kollar på mig från 2012 till nu så kan man knappast tro att det är samma person haha

Gillar mitt ''nya'' jag bättre, fler vänner, mer minnnen och framförallt ingen liten fegis längre!

Hoppas ni också har haft ett bra år!<3 

Presentation


Hej! Kul att du hittade till min blogg! Jag är en tjej på 14 år, här kan du läsa om allt! Från hur mitt liv ser ut till peppande bilder och texter, till söta sniglar på marken! Hoppas du gillar min blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards