epicmisse

Alla inlägg under december 2013

Av Miaa Larsson - 10 december 2013 08:03

Gogmorgon små änglar! Nej de e inte så jag tycker om alla idag.. Tycker att alla kan gå o lägga sig o hålla käften.

 

Av Miaa Larsson - 9 december 2013 17:32

Skolan va helt okej, typ bah ätit hela dagen haha

Ska gå ut o göra stallet snart, yoloswag liks

Imon är de la som vanligt, bah skola o sen hem antagligen! I helgen drar jag kanske med Nellow och Paganini till göteborg! Dennis kommer nog på fredag också! Ha de<3    

Av Miaa Larsson - 9 december 2013 08:17

Börjar redan bli trött på snön haha är ju bara kallt o jobbigt!
Står o väntar på bussen nu iaf, efter skolan drar jag hem o fixar stallet o sen kanske jag kollar på nån go film!<3

Av Miaa Larsson - 8 december 2013 15:02

Var ute och tolkade efter Ariel innan, va jätte kul o hon va skit duktig eftersom de va första gången, asså den hästen e världens lugnaste!

Ska bara kolla på en film nu o ta de lugnt med familjen!<3

   

Av Miaa Larsson - 7 december 2013 19:32

Har precis kommit hem från Kinna och har gjort stallet så ska gosa ner mig i min varma säng och kolla på en film nu hade jag tänkt!

Vill se på ''Den svarta hingsten'' eller ''Black beauty'' Älskar dom filmerna haha börjar alltid gråta till dom, kommer ihåg att jag kollade på dom jätte mycket när jag va liten!

Julklappen jag vann var naturligtvis ännu mer godis haha jag orkar inte xp    

Av Miaa Larsson - 7 december 2013 13:13

Det va jätte mysigt igår på liseberg! Mycket ljus och folk (:
Mamma vann på ett kexchoklad hjul andra gången hon spelade så hon fick 2 kg kexchoklad, sen på slutet så spelade jag o petra och hon vann 2 kg toblerone så jag bah jag måste ha revansch! Klart som fan vinner jag också 2kg toblerone xp
Så vi gick hem med 6 kg choklad hahah fan va tjocka! Jag vann 2 kg toblerone förra året också xp

Nu sitter jag i bilen påväg till Kinna för att fira mini jul med min moster, är en sak vi brukar göra eftersom vi inte träffas på julafton så gör vi julklapps leken o har det mysigt ist!
Här är lite bilder från igår!
Sista bilden är från idag, har på mig min nya kjol och en stickad tröja!<3

Av Miaa Larsson - 6 december 2013 12:09

Efter skolan åker jag o min morsa o min syrra till gbg o äter middag typ me min bror, sen ska vi in på lisebergs julmarknad o gå o kolla där! Tycker det e fett mys(:

Jocke ville att jag skulle lägga ut en bild på han så här har ni!<3  

Av Miaa Larsson - 5 december 2013 13:27

Är hemma från skolan idag för har fett ont i huvudet och halsen, plus min fucking mensvärk!

Gick upp typ vid 10 idag o sen har jag bara kollat på tv o sån skit!

Ska kankse med min familj till ullared ikväll o äta middag, tänker att de kanske blivit bättre då(:

Puss<3

   

Presentation


Hej! Kul att du hittade till min blogg! Jag är en tjej på 14 år, här kan du läsa om allt! Från hur mitt liv ser ut till peppande bilder och texter, till söta sniglar på marken! Hoppas du gillar min blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards