epicmisse

Alla inlägg den 20 december 2013

Av Miaa Larsson - 20 december 2013 23:31

Förlåt för att jag inet uppdaterat på bloggen men har haft fullt upp!

Igår va jag ju då på gekås, köpte julklappar och smink för typ tusen spänn haha, kommer tyvärr ingen bild på de eftersom jag redan slått in dom och sminket e typ bah de jag brukar ha!

 

Idag va de fett chill i skolan, åt massa kakor och dansade haha, julgröten i matsalen var dock mindre bra..

Köpte en klänning på gekås också för att jag visste inte va jag skulle ha på mig, så den blev det! (bilden där nere)

Dom ville inte att jag skulle prova den så vi bah körde! Den var lite lång tyckte jag, så jag bad mamma sy upp den lite snabbt, den kosta bah hundra så va inget speciellt direkt haha

 

     Imon kommer min bror hem och jag ska färga håret, plus att jag ska på kalas hos min lilla jobbiga kusin!

Söndag kommer Dennis!!! Wohooo inte träffat han på as länge känns de som haha, ska ge hans julklapp o vi ska kolla på film o bah chilla!

 

Sen e de ju typ julafton! Är taggad som tusan! Måndag blir de ju bara att försöka fixa iordning hemma o sån skit!(:

Nu ska jag kolla vidare på The walking dead! (har börjat kolla på de haha)<3    

Presentation


Hej! Kul att du hittade till min blogg! Jag är en tjej på 14 år, här kan du läsa om allt! Från hur mitt liv ser ut till peppande bilder och texter, till söta sniglar på marken! Hoppas du gillar min blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards