epicmisse

Alla inlägg den 14 december 2013

Av Miaa Larsson - 14 december 2013 17:14

Har glömt att lägga ut på bloggen de senaste jag köpt (bara 2 grejer men men)

Har köpt en as fin drömmfångare! Älskar dom för dom e så jävla fina o gulliga, köpte en brun vit aktig, den kommer passa mkt bättre när jag bytar till det andra rummet!

Det andra är en tunnel jag köpte igår! Har äntligen kommit upp i storleken så jag kan ha en, har inte tänkt att töja mer så de blir la den jag kommer ha i, blev riktigt nöjd med den!(:<3      

Av Miaa Larsson - 14 december 2013 10:41

Skulle ju till gbg med Nellow idag men eftersom jag inte kan prata o har svinigt ont i min tunga så hoppar jag de xp

Hahaha jag kan inte sluta skratta åt mig själv, låter som en förlamad tomte hahaha

Idag ska jag istället vara hemma o städa, plocka undan o göra fint inför jul!

Hämtade min jacka igår också, den passa rätt bra lite stor bah men gillar de för då kan man ha en tjocktröja under om de e riktigt kallt! Kommer nån bild imon kanske!<3    

Presentation


Hej! Kul att du hittade till min blogg! Jag är en tjej på 14 år, här kan du läsa om allt! Från hur mitt liv ser ut till peppande bilder och texter, till söta sniglar på marken! Hoppas du gillar min blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards