epicmisse

Alla inlägg under november 2013

Av Miaa Larsson - 7 november 2013 20:29

Jag försöker plugga eftersom jag har muntligt prov imon heheh kan ingenting xp Kommer gå skit dåligt men orkar inte bry mig serri xp

Efter skolan imon drar jag till Slidisen för att ha mys kväll med hon och Nellow! Vet inte än hur jag kommer dit eftersom det inte finns nån som kan köra mig och det inte går speciellt många bussar dit, men jag löser det på nått höger!<3

   

Av Miaa Larsson - 7 november 2013 10:15

Dagens inspiration !

                     

Av Miaa Larsson - 7 november 2013 07:42

Taggar skolan lagom mkt... Bara jobbiga lektioner men dom går nsabbt så de e lungan!

Tänkte rida när jag kom hem men det är ingen hemma så kan inte ):

Min morsa är i sthlm med sin kompis på nån mässa, jag vill också dit! <3    

Av Miaa Larsson - 6 november 2013 17:45

Dagens tips!


Jag får ofta blåsor i munnen o de vill man ju inte ha, gör ju så sjukt ont osv, så jag har testat en sak!

Har ätit en frukt varje dag o jag har inte fått några blåsor! Helt amazing, visst finns säkert massa andra sätt men eftersom frukt är så gott och nyttigt så är det ju as bra! Man kan göra en smootie elr en fruktsallad! Finns så mycket man kan göra med det också!<3

 

         

Av Miaa Larsson - 5 november 2013 22:05

Jag ska sooovaa äntligen! Vart trött hela dagen xp Va ute o red innan, precis när jag kom ut började de regna men sket i de o red på hahah gonatt!<3

   

Av Miaa Larsson - 5 november 2013 07:46

Hahah jag har börjat kolla på Gosip girl! Tycker den e rätt bra ändå, trodde inte jag skulle gilla den men helt okej faktiskt!

Fetans jobbig dag idag i skolan, pallar inte! Ska fan rida när jag kommer hem även om de e mörkt! xp<3    

Av Miaa Larsson - 4 november 2013 16:49

När jag kom hem o hade ätit så va de ju fakkin mörkt ute! Kan ju inte rida nu ):

Ska nog kolla på en film ist haha men måste rida imon!<3  

Av Miaa Larsson - 4 november 2013 14:18

Bakade sockerkaka på hemkunskapen o den va as god! Vill hem så jag kan äta upp resten haha! Har sista lektionen nu men eftersom jah åker buss i typ 45 minuter hem så tar de en stund xp <3   

Presentation


Hej! Kul att du hittade till min blogg! Jag är en tjej på 14 år, här kan du läsa om allt! Från hur mitt liv ser ut till peppande bilder och texter, till söta sniglar på marken! Hoppas du gillar min blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27
28
29 30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards