epicmisse

Alla inlägg under november 2013

Av Miaa Larsson - 15 november 2013 22:39

Hahah asså denna veckan har jag shoppat fett mkt xp Va på gekås i tisdags och idag, på söndag ska jag till Göteborg haha men de e fett mys!

Bion va iaf rätt bra men slutet va mindra bra xp Den hette Prisoners, va 10 st som såg på den hahah va fett ensamt xp Imon ska jag nog bara ta de chill, kanske färga håret om jag orkar hehe, blir den färgen jag hade innan jag bytte till brunt, alltså typ röd/brun/lila, hade ett sånt paket hemma så tänkte använda de innan jag köper nått nytt!<3    

Av Miaa Larsson - 15 november 2013 12:37

Dagens Ego Boost!

 

Av Miaa Larsson - 15 november 2013 07:55

Omg jag gick upp fett tidigt så har hunnit platta håret o sminka mig! Sitter o äter frukost nu o ska snart dra ut till bussen! Drar till gekås igen efter skolan med min morsa! Sen ska jag på dejt med Paganini, vi ska på bio! Kommer inte ihåg va den hette men de löser la sig xp<3

 

Av Miaa Larsson - 14 november 2013 21:22

För er som inte visste så tränar jag step up! Jag tränar det på friskis och svettis i Varberg med min mamma, det låter som värsta tant gympan när jag säger att jag gör det med min mamma men det är det inte! haha xp Man tränar ben, lår, rumpa och bål vilket jag tycker är jätte bra! Jag brukar gå på det måndag, onsdag och torsdag! På torsdagar är det step/skivstång och då har man med armar i träningen genom att använda skivstången en del i passet! Det kanske inte låter så jätte kul att gå upp och ner för en bräda för er som inte har testat men det är det! Det är jätte roligt men man får ge det ett par gånger innan man kommer in i det(:

Om du vill börja träna nått så rekomenderar jag step up!<3  

Av Miaa Larsson - 14 november 2013 13:00

 

^^

Av Miaa Larsson - 14 november 2013 08:02

Sitter och äter frukost o ska dra till skolan snart!

Skulle tränat ikväll igen men känner att jag måste plugga så hoppar det!

Har på mina nya fransar idag! Kommer kanske nån bild senare idag! peace!<3      

Av Miaa Larsson - 13 november 2013 20:26

Va inne en snabb vända på gekås me mamma, köpte lite saker som jag behövde, köpte en kjol också men vet inte hur jag ska visa den hahah orkar inte ta på den heller xp Men den är svart så e den lång och typ uppklippt på ett ställe så är det en kortare kjol under, skit konstig förklaring men ah kommer la nån bild nån dag!
Har precis vart på träning o ska duscha nu o sen plugga!<3

Av Miaa Larsson - 13 november 2013 09:54

Godmorgon!

Ska ha tyska nu, paller inte, resten av dagen enrätt chill men ändå xp

Drar till gekås direkt efter skolan med min morsa, sen åker vi o tränar!<3    

Presentation


Hej! Kul att du hittade till min blogg! Jag är en tjej på 14 år, här kan du läsa om allt! Från hur mitt liv ser ut till peppande bilder och texter, till söta sniglar på marken! Hoppas du gillar min blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27
28
29 30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards