epicmisse

Alla inlägg under augusti 2013

Av Miaa Larsson - 19 augusti 2013 21:30

Oh my G skolan börjar imon! Jag är ändå fett taggad! Vet inte vfr men kommer bli kul o träffa alla igen liks xp Hoppas ni är lika taggade som mig iaf xp Man måste ju upp tidigt som kanske inte är så najs men de fixar man med kaffe! Lol puss sov gott!<3      

Av Miaa Larsson - 19 augusti 2013 20:02

Precis kommit hem, fan va gött det va att träna! Va skit länge sen faktiskt xp Gick på yoga efter för att slappna av o de va bah heeelt perfekt! Tänk på att dricka mkt innan och efter ni tränar så ni inte får ont i huvudet elr mår illa! Ät nyttigt efter träningen så känns det ännu bättre! Ha de gött! <3      

Av Miaa Larsson - 19 augusti 2013 16:36

Nu drar jag o tränar yeee! Har märkt att det är mkt roligare o träna om man har nya träningskläder! xp puss!<3

Av Miaa Larsson - 19 augusti 2013 15:20

Hej där! Sry för att det inte kom ett inlägg imorse men skulle blogga från mobilen men fukkade upp allt så det kom inte upp xp Aja har precis vart vid sjön med hästarna och lekt! Ariel älskar vatten! varje gång vi är vid sjön så börjar hon plaska i vattnet xp Jätte gulligt ^^    

Av Miaa Larsson - 18 augusti 2013 19:05

Lol missade sista bussen hem så sitter o väntar på att min syrra ska komma xp puss!<3

Av Miaa Larsson - 18 augusti 2013 12:42

Drar till Isac snart, elr ah halv fyra xp men måste sminka mig osv xp Har börjat kalla han för Isas för blandar ihop han med alla andra Isac jag känner xp Skolan börjar på tisdag yee! Liiite taggad faktiskt xp Kommer börja med dagens outfit varje där när skolan börjat ( Om jag hinner då ) (; Hare gött alla! puss<3    

Av Miaa Larsson - 18 augusti 2013 10:55

Trött som fan precis vaknat.. Förstörde Dennis manlighet totalt igår xp Han red, han hade på sig massa bhar (Dock fick vi fylla ut dom lite) sen fick jag sminka han xp Han blev sååå vacker! Kram<3

Av Miaa Larsson - 17 augusti 2013 21:30

Sett tre filmer nu tror jag! Flyter på rätt bra här borta xp haha vet inte hur många fler det blir men men!(; hare, puss!<3         

Presentation


Hej! Kul att du hittade till min blogg! Jag är en tjej på 14 år, här kan du läsa om allt! Från hur mitt liv ser ut till peppande bilder och texter, till söta sniglar på marken! Hoppas du gillar min blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards