epicmisse

Alla inlägg den 22 augusti 2013

^^

Av Miaa Larsson - 22 augusti 2013 21:28

Tränade innan idag o fan av gött de va! Nu ska jag inte träna förens på söndag tror jag! Måste ju vila lite med xp Imon ska vi ta fukkin skolfoto.. Vill verkligen inte va med, ska skolka elr nått xp Sen drar jag Nellow och Slidisen o köper hårfärg till Slidisen o sen kanske det händer nått spännande! Får ni reda på imon isf! (; Nu ska jag sovaaa! Natti puss!<3 (sista inlägget blev helt cp, sry)      

Av Miaa Larsson - 22 augusti 2013 10:15

Asså jag har fått en ide på att färga mitt hår brunt för har typ lila röd brun nu, så jah färg   ar det brunt med ljus blå dip dye! O sen när den blå typ har gått ut elr när jag tröttnat på det så klipper jag mitt hår kort! Okei inte kort men kortare typ till brösten elr nått! Tror de skulle passa kanske xp Vet att jag kommer fega ut men ah xp<3

Av Miaa Larsson - 22 augusti 2013 08:04

Jaaa vet faktiskt inte hur jag mår men hoppas jag blir piggare o gladare iaf för allt är typ bah ah.. Neutralt xp Vill verkligen gå på träningen idag för liks de e fett bra träning xp Men de blir nog bättre när jag får träffa mina muppar xp puss!<3    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Kul att du hittade till min blogg! Jag är en tjej på 14 år, här kan du läsa om allt! Från hur mitt liv ser ut till peppande bilder och texter, till söta sniglar på marken! Hoppas du gillar min blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards