epicmisse

Alla inlägg den 10 oktober 2013

Av Miaa Larsson - 10 oktober 2013 16:44

Tänkte göra en lååångt inlägg om ''klädstilar''

            Jag tycker att det är ett sånt jävla tjöt om ens stil hela tiden, att man måste alltid passa in o vara som alla andra för annars blir man dömd. Detta är så jävla sjukt för alla säger ju hela tiden att man ska vara sig själv och inte lyssna på vad andra säger men om man nu gör sin egen grej så blir man stämplad.

HUR VILL NI HA DET?!?!

Det finns ju olika stilar t.ex emo, den mer tjejiga stilen o typ swag elr va man ska säga, jag vill ha swag stil för jag tycker den e grymt cool o älskar typ alla kläder i den, jag försöker att ha min variant på de o jag blir inte dirket dömd för det men vissa andra kanske blir det för att dom vill pröva något nytt.

Jag tycker att emo/scene stilen är cool också men jag har inte valt den eftersom att JAG inte vill se ut så men jag ÄLSKAR människor som har den, dom VÅGAR stå emot vad alla säger, emo/scene stilen sticker ut lite mer än vad dom andra gör och det de som gör den så cool!

Sen är de ju det här med pengar.

Man behöver inte köpa märkes kläder elr dyra kläder! Visst om man vill ha det så gör det, men det finns så mkt billigare alternativ, ofta tror man att det bara är den ''tjejiga stilen'' som är märkes kläder och dyra men dom andra kläderna i dom andra stilarna kostar minst lika mycket bara att det inte syns lika mkt.

Detta är mina åsikter o alla får tycka vad dom vill men kom ihåg att det är din kropp, dina kläder, dina beslut.<3

Av Miaa Larsson - 10 oktober 2013 10:29

Dagens film tips!

 

Tipsar om filmen Sinister! Det är en as bra skräck film! Har sett den flera gånger och om du gillar skräckfilmer MÅSTE du se dennna!

   

Av Miaa Larsson - 10 oktober 2013 07:19

Min morsa mådde inte så bra idag så ska inte träna, men kanske går ut o springer en runda när jag kommer hem! Skit jobbig dag idag.. Fyfan va de suger!<3    

Presentation


Hej! Kul att du hittade till min blogg! Jag är en tjej på 14 år, här kan du läsa om allt! Från hur mitt liv ser ut till peppande bilder och texter, till söta sniglar på marken! Hoppas du gillar min blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards